Uncategorized

Het Nieuwsblad gaat vol voor mobiel met Linkman-Queromedia

By November 2, 2016 No Comments

Het Nieuwsblad schakelt een versnelling hoger. Met een all-media-campagne van Linkman-Queromedia zet de krant vol in op vernieuwing in dit snel evoluerende digitale tijdperk. Linkman-Queromedia is sinds deze zomer verantwoordelijk voor de structurele verhoging van het aantal app-downloads en het stimuleren van de gebruiksfrequentie.

 

‘Wawasmedajong?!’

Het Nieuwsblad wil de sterke organische groei van zijn mobiele applicatie gebruiken als een springplank. Nieuwsconsumptie gaat vandaag almaar meer gepaard met een ‘anywhere anytime’-attitude. De ‘Praat mee’-campagne van Linkman-Queromedia speelt daarop in. Het Nieuwsblad wil Vlamingen prikkelen om hun applicatie te gebruiken. De mobiele toepassing van Het Nieuwsblad stelt lezers in staat om altijd op de hoogte te zijn van wat zich afspeelt binnen hun interesseveld. Dat is uniek. Dankzij de applicatie van Het Nieuwsblad kunnen gebruikers dus altijd meepraten over wat net is gebeurd. Over het nieuws uit de hele wereld, hun regio, sport, wijn, BV’s en andere topics.

Linkman als adviseur

Het Nieuwsblad deed een beroep op Linkman-Queromedia als online marketing expert en werkte vervolgens ook het communicatieplatform en design uit met het bureau. Linkman-Queromedia is betrokken bij het hele traject om het aantal downloads te verhogen en de gebruiksfrequentie te stimuleren – van communicatie en mediaplanning tot uitvoering, opvolging en bijsturing. Er werden tv- en radiospotjes gecreëerd, print en outdoor, maar ook social-media-advertenties en een online-display-campagne.

Contact

Contactpersoon Linkman:

Lander Janssens
Strategy Director (
lander@linkman.be)
0474/62 66 98

Contactpersoon Nieuwsblad:

Dorine Hendrickx
Digital Marketing Manager (
dorine.hendrickx@nieuwsblad.be)